Правила проживання

Шановні гості!

Ми раді вітати Вас у нашому готелі!

Будь ласка, уважно ознайомтеся з правилами проживання в апарт-готелі «Тріумф»

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Ці правила розроблено на основі чинного Законодавства України, указів Державного Комітету України про житлово-комунальне господарство, Державного комітету України про туризм, Кабінету Міністрів України, та з урахуванням вимог Ради Міжнародної готельної асоціації.

2. Адміністрація готелю залишає за собою право накласти на гостей штраф за порушення норм протипожежної безпеки, паління та непокору законним вимогам адміністрації.

3. Відгуки та пропозиції по роботі готелю можна залишити у адміністратора.

ПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ

1. Готель працює для Вас 24 години на добу 7 днів на тиждень. Час виїзду – 12:00, час заселення в готель – 14:00.

2. Готель не несе відповідальності за речі, залишені без догляду в номері. Будь ласка, залишайте цінні речі та документи в сейфі на рецепції.

3. Додаткові безкоштовні послуги готелю: безкоштовний WI-FI, послуги автостоянки, надання косметичних засобів (одноразово при заїзді), виклик швидкої допомоги, виклик таксі, користування  праскою та пральною машиною.

4. Просимо Вас дбайливо ставитися до майна готелю, дотримуватися правил пожежної безпеки. Залишаючи номер, будь ласка, закривайте вікна, крани в кімнаті гігієни, вимикайте світло та інші електроприлади. У разі пошкодження майна готелю, клієнт зобов’язується компенсувати його вартість у повному обсязі.

5. Після заселення в номер, протягом однієї години, гість має право заявити адміністратору служби прийому та розміщення про виявлені недоліки предметів оздоблення та комплектації номеру Готелю. За відсутності заяви і при виявленні адміністрацією під час виїзду гостя втрати чи пошкодження власності Готелю, гість оплачує матеріальні збитки.

6. При поселенні в номер гостю видається ключ з брелком, який він зобов’язаний повернути при виїзді. У разі втрати гостем ключа чи брелка нараховується штраф у розмірі 250 грн.

ПОСЛУГИ, ЯКІ НАДАЮТЬСЯ ГОТЕЛЕМ

1. До основних послуг відноситься: надання номеру для проживання, прибирання номерів.

2. Поточне прибирання (прибирання пилу, виніс сміття, прибирання санвузлів) проводиться щодня (на вимогу гостя).

3. Якщо гість бажає, щоб його не турбували, він може повісити на ручці дверей ззовні табличку з написом «Не турбувати!», яка знаходиться в номері. На зворотній стороні таблички виконаний напис «Прошу прибрати!», такою табличкою гість повинен скористатись, якщо номер потрібно прибрати.

4. Щоразу, після виїзду гостей, проводиться повне прибирання номеру.

5. Заміна рушників здійснюється раз в три дні, заміна постільної білизни здійснюється один раз в шість днів. За бажанням гостей може бути здійснена позачергова зміна рушників чи постільної білизни (за окрему доплату).

6. Територія готелю, усі входи до неї, внутрішні сходи та коридори, контролюються відеокамерами. Вся інформація реєструється, записується на цифрові носії і зберігається. Відеоспостереження здійснюється з метою безпеки гостей, їхнього майна, майна готелю.

З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОРЯДКУ ТА БЕЗПЕКИ В ГОТЕЛІ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

1. Палити в номерах, холах і приміщеннях.

2. Користуватися в номері електричними приладами, за винятком дозволених до використання.

3. Передавати стороннім особам ключі від номеру.

4. Зберігати в номері легкозаймисті матеріали.

5. Проносити на територію готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, які небезпечні для життя і здоров’я оточуючих.

6. Переставляти і виносити меблі з номеру.

7. Порушувати загальновизнані норми поведінки.

8. Проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці здоров’я або майна інших осіб.

9. Заподіювати шкоду майну готелю.

10. Розміщувати в номері гостей після 23:00 без оплати та реєстрації їх перебування в готелі.

11. Розміщувати в номерах домашніх тварин, без узгодження з адміністрацією готелю.

З питань додаткової інформації про послуги готелю, будь ласка, звертайтеся до адміністратора.

У разі порушення правил проживання, встановлених у готелі, адміністрація має право відмовити гостю в подальшому проживанні.

Бажаємо Вам приємного відпочинку!

З повагою адміністрація готелю «Тріумф»